عکس های جدید و کمیاب بازیگرن

بهترین مرجع عکس های بازیگران

عکس های جدید و کمیاب بازیگرن

بهترین مرجع عکس های بازیگران

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۱۴ ق.ظ

۱

عکس امیر آقایی در اینستاگرام جنجال به پا کرد

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۱۴ ق.ظ

 

امیر آقایی بازیگر سینما چند روز گذشته عکسی از خودش را که در خارج از کشور گرفته بود در اینستاگرامش منتشر کرد که انتقادهای فراوانی را به همراه داشت.

 

امیر آقایی عکسی از خودش را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که برخی رسانه ها با بازنشر آن باعث شدند عده ای از کاربران فضای مجازی به او حمله کنند و به نوعی بتازند.

به ادامه مطلب بروید...

 

حالا اما امیر آقایی در جوابیه ای تند و صریح، پاسخ آنهایی که درباره این عکس کامنت های تند و زننده ای گذاشتند را داده است در ادامه می خوانید:

 

"تلاش کردم چیزی ننویسم که در شان من نباشد و یا حتی حرفی که باعث رنجش کسی بشود. اما وقتی لینک زیر را برایم فرستادند، بیش از آنکه دلگیر شوم؛ بسیار متعجب شدم! تعجب از این بابت که چه بر سر ما آمده که اینگونه به خود اجازه می دهیم بر دیگری بتازیم؟ چه شده که اینگونه قضاوت میکنیم؟چرا حریم خصوصی معنی ندارد؟  چرا تصور میکنیم که میتوانیم در باب هر چیزی نظر بدهیم و نظرمان هم حجت است؟ هموطن عزیری که به خود اجازه میدهی در باب رنگ لباس من وقیحانه نظر بدهی؛ صریح بر من تاخته ای؛ صریح هم پاسخت را میدهم: امیر آقایی بیش از آنکه بازیگر تو باشد؛ آدم خودش است. با اعتقاد و نگرش و جهان بینی خودش. تو ریش را چسبیده ای؛ ریشه را بچسب... امیرآقایی."

نظرات  (۱)

خیلی خوب و عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی